Regulamin dostępu do internetu

Regulamin:

Poniższy regulamin jest dołanczany do każdej umowy abonenckiej.


Regulamin obowiązującej w okresie 20-12-2016r. Dostęp do sieci oferowany przez firmę IT-SIP Piotr Sinica Jasionka 926 36-002 Jasionka, NIP:813-148-08-32.
Użyte w Regulaminie określenia oznaczają:
Abonent- osoba firma lub organizacja, z którą Operator zawarł umowę o świadczenie usług dostępu do sieci Internet
cennik- zestawienie dostępnych usług telekomunikacyjnych w sieci Operatora, świadczonych przez niego, wraz z zestawieniem opłat i zasadami ich naliczania
cennik Promocyjny- zestawienie dostępnych usług telekomunikacyjnych w sieci Operatora, świadczonych przez Operatora, wraz z zestawieniem opłat i zasadami ich naliczania i z określeniem okresu obowiązywania
Cennik Bazowy zestawienie usług telekomunikacyjnych w sieci Operatora i świadczonych przez Operatora bez uwzględnienia ulg, w cenniku widoczna jako oferta na czas nieokreślony.
Operator - przedsiębiorca telekomunikacyjny w rozumieniu przepisów prawa telekomunikacyjnego
Abonament- usługa polegająca na zapewnieniu stałego dostępu do sieci Operatora, oraz możliwości korzystania z usług świadczonych przez Operatora
Każda osoba fizyczna lub prawna staje się abonentem sieci internetowej IT-SIP (nazywanej dalej operatorem) z momentem zawarcia umowy abonenckiej z operatorem. Umowa może być zawarta na czas nieokreślony lub okresy 12, i 24 miesięcy, po czym staje się umową na czas nieokreślony. Abonent jest zobowiązany do przestrzegania zasad zawartych w regulaminie od chwili zawarcia umowy. O wszelkich zmianach abonent zostanie powiadomiony z trzydziestodniowym wyprzedzeniem. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem decydują przepisy Kodeksu Cywilnego. Umowa abonencka podpisywana przez strony, sporządzana jest w dwóch egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.
Abonent zobowiązany jest do weryfikacji swoich danych wprowadzonych przez Operatora do umowy, z chwilą jej podpisywania. Abonent jest także zobowiązany do pisemnego informowania Operatora o wszelkich zmianach dotyczących danych płatnika i odbiorcy rachunków. W przypadku świadczenia usług, które nie są wyszczególnione w cenniku, przygotowywane będą indywidualne umowy abonenckie.

Zakres świadczonych usług
Operator świadczy usługi z wykorzystaniem własnej sieci telekomunikacyjnej oraz sieci Internet zgodnie z wszelkimi odnośnymi normami i przepisami obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej W sieci przewodowej i bezprzewodowej z zastosowaniem technik przewodowej i bezprzewodowej transmisji danych, polegającej na umożliwieniu Abonentowi dostępu do sieci Internet w lokalu Abonenta oraz świadczeniu usług dodatkowych. Przyłączanie do sieci Internet realizowane jest na wniosek klienta poprzez podłączenie lokalu abonenta do węzła instalacyjnego sieci przewodowej. Abonentowi przysługuje pakiet usług w ramach wybranego abonamentu. W skład usługi wchodzi nielimitowany czasowo dostęp do sieci Internet z wybraną przepustowością. W ramach zawartej umowy Operator nie ponosi odpowiedzialności za: - treści przekazywane podczas korzystania z usługi niezgodne z prawem polskim jak i międzynarodowym. W wypadku naruszenia przez abonenta prawa, Operator na wniosek odpowiednich organów ścigania ma obowiązek udostępnić wszelkie dane abonenta.
- zabezpieczenie danych i oprogramowania abonenta przed ingerencją osób trzecich,
- szkody poniesione przez Abonenta w związku z korzystaniem lub niemożnością korzystania z usługi z przyczyn nie leżących po stronie operatora,
- następstwa oraz szkody powstałe na wskutek zawieszenia lub ograniczenia usługi z przyczyn nie leżących po stronie Operatora, jak również awarii sprzętu telekomunikacyjnego powstałych na skutek uszkodzeń mechanicznych, wyładowań atmosferycznych lub podniesienia częstotliwości magistrali PCI przez użytkownika. Abonent ma prawo zawiesić świadczenie usługi dostępu do sieci internet na czas nie dłuższy niż 4 okresy rozliczeniowe (tj.4 miesiące ). Usługa może być zawieszona wyłącznie z rozpoczęciem okresu rozliczeniowego po uregulowaniu wszystkich płatności. W trakcie trwania umowy jest możliwość zawieszania usługi. Zgłoszenie o odwieszeniu powinno nastąpić na dzień przed rozpoczęciem okresu rozliczeniowego.
Operator zastrzega sobie możliwość wyłączenia lub czasowego zablokowania usługi gdy:
- abonent rozpowszechnia wirusy komputerowe lub programy służące kradzieży danych, ingeruje w bezpieczeństwo sieci, rozpowszechnia nielegalne pliki,
- nieterminowo reguluje płatności abonamentowe.
Operator w przypadku braku terminowej płatności za fakturę VAT ma prawo skierowania sprawy przeciwko Abonentowi do wybranej przez siebie firmy windykacyjnej celem egzekwowania zaległych należności. Abonent zobowiązuje się do poniesienia wszelkich kosztów postępowania windykacyjnego, w tym wynagrodzenia dla firmy windykacyjnej. Abonent zostanie obciążony odsetkami umownymi w wysokości czterokrotności stopy procentowej kredytu lombardowego ogłoszonego przez NBP. 5 § 3.
Zasady Promocji
Promocja obowiązuje od 01.01.2016 r. do odwołania - jest skierowana do : Abonentów usługi IT-SIP, którzy w okresie obowiązywania Promocji do zakończenia umowy o świadczenie usługi, zawartej na czas określony, podpiszą aneks do umowy o świadczenie usługi objętej promocją, przedłużając okres obowiązywania umowy o kolejne 12 lub 24 miesięcy. Abonentów usługi IT-SIP w wariancie z umową na czas nieokreślony, którzy w okresie obowiązywania promocji podpiszą aneks do umowy o świadczenie usługi na 12 lub 24 miesięcy. Klientów, którzy w okresie jej obowiązywania złożą zamówienie na usługę w opcjach objętych Promocją. Zainteresowany klient może skorzystać z Promocji, jeżeli: Nie zalega z opłatami na rzecz IT-SIP, istnieją techniczne możliwości świadczenia usługi w wybranej przez Abonenta opcji na łączu IT-SIP we wskazanym przez klienta lokalu. Promocja dotyczy przepustowości 5 MB/s, 10 MB/s, 20 MB/s, obejmuje nielimitowany dostęp do sieci Internet zaś w ramach Promocji zostaje przyznany miesiąc którego wysokość Abonamentowa wynosi 1 zł. Po upływie miesiąca o obniżonej opłacie Abonamentowej, Abonament będzie wprost wynikał z cennika obowiązującego od 01.01.2016 r.
Płatności IT-SIP przyznaje Abonentowi ulgę w wysokości stanowiącej różnicę pomiędzy miesięcznymi opłatami abonamentowymi wynikającymi z Cennika a miesięcznymi opłatami wynikającymi z Cennika Promocji powiększonymi o kwotę ulgi przyznanej na aktywację. W przypadku przedterminowego rozwiązania umowy z winy Abonenta, Abonent zobowiązany jest zapłaty udzielonych mu ulg na abonament i aktywację. Opłata abonamentowa zawiera koszty utrzymania łącza i nielimitowany czasowo dostęp do Internetu. Opłata zawiera podatek od towarów i usług (VAT) w wysokości 23 %. Abonent będzie pokrywał opłatę za abonament bez wezwania zgodnie z cennikiem Operatora w terminie do 10 dnia każdego miesiąca za dany miesiąc. Opłaty należy wnosić przelewem na konto Operatora. Ponowne odblokowanie i udostępnienie połączenia z Internetem może nastąpić na normalnych zasadach, po uprzednim uregulowaniu wszelkich zaległości (częściowe uregulowanie nie będzie podstawą do odblokowania Internetu). O nieotrzymaniu faktury VAT w terminie, Abonent jest zobowiązany zawiadomić niezwłocznie Operatora. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z 21.12.1995r. Dz. U.154 poz.797( § 37 ust. 3, § 38 ust. 9) Abonent upoważnia Operatora do wystawiania i przesyłania wszelkich faktur bez podpisu odbiorcy.
Złożenie reklamacji u Operatora nie powoduje zawieszenia biegu terminów płatności. Abonent jest zobowiązany do pisemnego informowania Operatora o wszelkich zmianach dotyczących danych płatnika i odbiorcy faktur. O ewentualnych zmianach w wysokości opłat abonamentowych Abonent zostanie poinformowany w terminie 30 dni przed jej wprowadzeniem. Warunki korzystania z usług. Abonent ma obowiązek przestrzegać wszystkich zaleceń administratora sieci. Wszelkie działania na szkodę innych użytkowników i Operatora (np. powielanie przesyłek pocztowych - tzw. łańcuszek), spam oraz inne uciążliwe działania dla użytkowników oraz podszywanie się pod Operatora mogą być podstawą rozwiązania umowy abonenckiej ze skutkiem natychmiastowym. Wszelkie przypadki rozsyłania przez abonenta niepożądanych reklam i innych treści, tzw. Spam, za pomocą poczty elektronicznej i/lub grup dyskusyjnych mogą spowodować zablokowanie dostępu do usług a także wszelkie inne konsekwencje przewidziane prawem Abonenta pracującego w sieci obowiązuje przestrzeganie etykiety sieciowej. W czasie trwania umowy abonent może wnioskować o zmianę rodzaju usługi wybranej w umowie, na inną zgodną z Cennikiem. Wszystkie zmiany w umowie wymagają pisemnej zgody obu stron. Zmiana usługi jest uzależniona od opłacenia przez abonenta kosztów zmiany usługi. Oświadczenie Abonenta do umowy Abonenckiej Oświadczam, ze zapoznał(am)em się z treścią Regulaminu i akceptuję jego postanowienia.

Słownik do regulaminu:

USŁUGOBIORCA / ABONENT : osoba fizyczna lub prawna, bądź jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, z którą Usługodawca zawarł Umowę o świadczenie usług internetowych.

STRONY : Usługodawca i Usługobiorca.

UMOWA : Umowa o świadczenie usług internetowych, podpisane przez Usługobiorcę i Usługodawcę, określająca ich wzajemne prawa i obowiązki w związku ze świadczeniem usług przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy.

USŁUGI : usługi świadczone przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy, polegające na udostępnieniu łącza internetowego.

OPŁATA ABONAMENTOWA : opłata za usługi należne Usługodawcy za okres abonamentowy.

OKRES ABONAMENTOWY : okres za jeden rok począwszy od dnia podpisania umowy lub inny okres określony w umowie.

CENNIK : zestawienie opłat za usługi świadczone przez Usługodawcę.

SYSTEM : system teleinformatyczny-zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne.

AWARIA : uszkodzenie systemu ograniczające lub uniemożliwiające dostęp usługobiorcy do usług.